234

None

Detta är den bästa bilden jag någonsin har tagit. Bilden föreställer Olle hängandes i en lampa i S1As klassrum på Sigrid Rudebecks gymnasium våren 2007.

remmus



Snart är det slut och ÖVER. Ännu ett skolår.
Motljus. HAHA LOL

sohighsofuckinghigh

borttaget inlägg på grund av att jag är snygg


woahmotherfuckingyeah

image74
Eufori kan man väl kalla det. Gårkvällen var bästa på länge. Jag dansade. Jag sjöng. Jag skrek. Jag skrattade. Jag spydde. Jag snodde skivor och jag ramlade av scenen. Fan jag vill vara 20.
Idag mår jag grymt bra. Jag lyssnar på the Animation plattan jag köpte på sticky igår. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH så braaa!

"jag har hört att du är ett stort animations fan"
"jaså det har du?"

maybe



Här kommer BIAFRABARNEN!

DIAF

Jag tycker om kalla sovrum, konstiga näsor, is, att vara tråkig, Lykke Li, att ligga på golvet, jeans, koncentrationssvårigheter och att vara vanlig.

 

kanb

Hallå!

Igår satt jag på Henriksbergs takterass med massa gött folk i sju timmar. Det var gött. Nästa lördag på sticky lär bli grymt!
Idag är jag bakis och sitter ute med min dator. Det är svårt att se, för ljuset är fakkat. I kväll ska jag kolla på film.

Adjö då!

jätte seriös

image70
image71

Det är såhär jag ser ut.

image72

Och i NkB får vi lära oss att det är SURVIVAL OF THE FITTEST som gäller. Jag hoppade av Matte C idag. Jag är bäst.

temporary

Jag ligger fortfarande i fosterställning och lyssnar på Asleep med the Smiths och Push your head towards the air med Editors. Och läser the perks of being a wallflower om och om igen.
Jag tror att det är det jag gillar. Att ha ångest och vara arg samtidigt som jag lyssnar på fin musik och läser.
Igår köpte jag en tröja. En ganska ful. Den är väldigt mycket för stor och det ser ut som jag en gång varit tjock, men nu har gått ner i vikt men vill fortfarande vara samma person som när jag var tjock så jag har på mig tröjan ändå. Typ. Jag tror att jag kommer ha på mig den varje dag.

RSS 2.0