tack

Det finns en kille som tycker att jag är fett snygg och att fräknar är grejen. Av sånt blir jag genuint glad.

123

image67

Idag var jag på posten och hämade ut en väldigt bra bok. The perks of being a wallflower heter den. Och det är ganska pinsamt att jag inte har läst den ännu. När jag blir stor ska jag skriva böcker. Dom ska handla om ångest och hur det är att vara 17 år och töntigast i världen. Precis som alla andra böcker.
Jag börjar få insikt i mitt liv och förstår hur löjliga många i min närhet är.

Asleep - The Smiths

fuck

Just nu ligger jag på mitt golv med uppet funster. Tänkte att ni kanske ville veta det. Imorgon är det inte min födelsedag. Trist.

när jag var i NewYork

image66

Plötsligt gick jag förbi där de spelade in Gossip Girl. Ni vet det hotellet Serena o Chuck bor på. Så nu vet ni det !
Vad ska jag göra i sommar? Att åka på festival känns ganska dräggigt. Åka utomlands likaså. Äsch jag stannar hemma och satsar allt på att bli så blek som möjligt.


Om ni vill lyssna på den sorgligaste låten någonsin (förutom nationalsången då...) så lyssna på denna.

sameoldstorysameoldme

Jag är trött på att allt ska vara så jävla fint hela tiden. Jag är trött på mig själv. Mest ligger jag i fosterställning på golvet och lyssnar på Razorlight och Försent för Edelweiss. Det är gött att vara emo och sluta bry sig om att allt ska vara så jävla fint hela tiden.

Idag när jag gick i Nordstan och lyssnade på Pieces of What med MGMT kände jag behovet av att svimma. Bara falla ner på marken för en stund. Det hade varit skönt. Men jag fortsatte gå. Bara för att.

så jävla rätt


plain

image64

jag vill också vara blond och spexig.image65.

fuckyou


Get Music Tracks! Create A Playlist!


walk hard



Igår såg jag den roligaste filmen på länge. Man borde göra fler parodier av mina favoritfilmer.

Nu ska jag gå o knarka lite PCP. puss

en puss

Jag tycker det är roligt med "alternativa" människor som klagar på folk som är mainstreem. Typ "åh, nu har alla converse, fan va tråkigt. JAg har faktiskt haft det i två år innan alla andra." (Som om inte converse har funnits sen typ 1700 - talet.) Eller "alla lyssnar på samma töntig musik, som radion spelar sönder. Blö blö".
Hmmm. Grejen är den att alla alternativa är precis likadana själva. Alla indiekids lyssnar på samma jävla indie låtar, klär sig likadant.
Komiken inom politiken, som jag brukar säga.

Så alla alternativa människor där ute - NI SKA DÖÖÖÖ - FETT MED SPÖ!

jag tror inte på hype, jag tror på skype!
jag ska döpa om min blogg till Malins humorblogg.

touch my skin

Nu är jag lite ledsen. Hej då Sid, Hej då Cassie. Vi ses aldrig mer igen.

Söndag natt

image63

they all wanna be adored

image62

Onsdag:
Hem från NYC. Kalas för mig o Duffne hemma hos D.
Torsdag: Publik med Jody o Becky. Svanen med alla. Sov hos Beckis.
Fredag: Underjorden. Ramdidam&bonnieandclyde bland annat. Nattbuss hem i regnet.

Today har jag o Jody kollat på the Dreamers ännu en gång. Och så har jag hängt med Robert.

Förresten så känns det jävligt indie att vara trött på indie.

Ett litet hej fran mig

Men tjaaaaaaaaaa! Igar fyllde jag arton ar. Grymt vare. Jag motte mina amerikanska cousins och de tog mig till en irlandsk pub dar vi skulle fira min fodelsedag. 12 stycken gapiga amerikaner sjung happy birthday och hela puben stamde in i kor. Jag fick tarta med ljus och alla sjong igen. Jag blev inbjuden att komma hit igen i sommar och till hosten for att kolla pa universitet o sant. Ball. Sa fick jag en ny flygbiljett hit. wawawiwa!

Jag aker hem imorgon. Och da borjar dimman!!!!!!!!!

Puss pa Wendy, Duffy and Jody

XOXO GG

ps. jag sag ndar dom spelade in gossip girl!!!

Louis Garrel

image61

För några nätter drömde jag om Louis Garrel. Drömmar är bra. So is Garrel...

RSS 2.0