en puss

Jag tycker det är roligt med "alternativa" människor som klagar på folk som är mainstreem. Typ "åh, nu har alla converse, fan va tråkigt. JAg har faktiskt haft det i två år innan alla andra." (Som om inte converse har funnits sen typ 1700 - talet.) Eller "alla lyssnar på samma töntig musik, som radion spelar sönder. Blö blö".
Hmmm. Grejen är den att alla alternativa är precis likadana själva. Alla indiekids lyssnar på samma jävla indie låtar, klär sig likadant.
Komiken inom politiken, som jag brukar säga.

Så alla alternativa människor där ute - NI SKA DÖÖÖÖ - FETT MED SPÖ!

jag tror inte på hype, jag tror på skype!
jag ska döpa om min blogg till Malins humorblogg.

Kommentarer
Postat av: Gotislav

Men det är ju så jävla pop.

2008-04-20 @ 21:09:43
URL: http://simulering.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0