killar från tyskland som gillar svenska flickor.

I fredags insåg jag att tysklands-Christopher tagit bort mig som vän på facebook! Oh the horror!
Lite skämtsamt skickade jag ett sms och frågade varför. Jag fick svaret: "what do you care? you never write back anyways". LOL tänkte jag. Dog av skratt en stund. Orka att killen är så seriös. Jag skrev tillbaka att jag hade försökt svara, men att det inte gick eftersom han hade tagit bort mig. Då skrev han : "you know it's not like i don't like you, actually i really really like you, but what's the point if I never get an answer? I kinda feel stupid because i'm always glad to hear from you and never...."
Det tyckte jag först också var väldigt roligt... Men sen var det inte så kul. Jag antar att det bara är väldigt ärligt. Kul med folk som vågar vara ärliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0