festival virgin 4-life

image7image8

När jag var liten ville jag ingen hellre än att få åka på festival. Jag bönade och bad om att jag som 12 åring skulle få följa med mina bröder till Roskildefestivalen. Svaret var NEJ NEJ NEJ.
Såhär såg et ut ett par år framöver, jag tjatade och tjatade, tills det plötsligt sa stopp. Jag ville inte åka på festival. Min föräldrar hade lyckats.Och nu har det nästan blivit som en princip-sak för mig. Inga festivaler. Jag grämer mig dock fortfarande över att jag missade the Strokes på Roskilde/Hultsfred 2006, men man ska hålla på principerna.....

Fuck principerna säger jag och gör som alla andra alternativa indie kids - DRAR PÅ FESTIVAL!
 I sommar SKA  jag se Pete och Babyshambles, så är det bara.

Kommentarer
Postat av: osvald

fuck principerna MAL! vi ska vara där pete är!

2008-02-24 @ 11:45:27
URL: http://ragamufin.blogspot.com
Postat av: O'Malley

Hellz yeah!

2008-02-24 @ 12:33:30
URL: http://fuckedforever.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0