14 år

För fyra år sedan var jag 14 år. Då såg jag ut såhär:


Min största idol här i livet var Mischa Barton. För hon var så snygg. Typ den snyggaste jag hade sett. Detta var typ innan OC-hypen satte igång. Innan OC hade börjat visas på svensk tv. Jag såg Lost & dilerious och typ dog. Jag såg första OC avsnittet hundra gånger i väntan på nästa. Mischa var min idol. Och det var faktiskt ett tag som jag såg ut som henne believe it or not. Jag hade samma frisyr som Mischa. En gång var det någon som viskade efter mig "shit där är hon från OC".




Det var fina tider.

Kommentarer
Postat av: Gabriel

Du är tjockare än hon i OC

2008-07-29 @ 01:42:30
URL: http://returningvideotapes.webblogg.se/
Postat av: Malin

eller?

2008-07-29 @ 11:34:14
URL: http://biafrabarn.blogg.se/
Postat av: lkpg-brud

oh shiet! jag hade typ henne med som idol, hon var deinitivt den snyggaste jag sett! haha, va kul med nån som kände som jag. oops, det lät gay

2008-08-28 @ 20:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0