dött



Altså, vad gör man när en av ens favoritbloggar blir lösenordsskyddad och den andra blivit en jävla moralblogg??! Så jävla trist. Vad händer? Vad ska jag nu göra? Dert är inte OK!!
Och jag kan också meddela att min underbara klocka (som jag köpteb förb 33 SEK) nu har gett upp. Efter ett upp valde den att lägga ner efter ett bad på saltholmen. Jävla skitkvalitet! För 33 spänn förväntar man ju sig lite mer.

Bilden ovan föreställer mig i onyktert tillstånd på midsommar när jag ska impa på ett gäng 14-åriga syskon/kusiner genom att göra kycklingen. Man gör såhär:
Ta en stor colleage tröja, sätt benen där ärmarna ska vara. In med huvudet genom tröjan och luvan över huvudet. Sedan går man runt så och har chicken fight. Altså man typ brottas. Men min tröja var för liten för att det skulle funka och jag impade inte på fjortisarna.

Jag kom just hem. Jag satt på the queen och drack o rökte. Jag åkte i 40 minuter utan musik eftersom jag glömde min ipod hemma. Misär. Total jävla misär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0