snällt

Jag heter Malin. Jag är arton år och är oftast sjuk. Jag äger 6 västar. En jeansväst. En i mocka, en i bommull, en i siden. Resten är odefinierbara.
Mitt liv har hitills gått ut på att vara så fräck som möjligt, och jag måste säga att jag lyckats ganska bra. Men såhär tids, när man börjar bli gammal och sånt har jag bestämt att jag ska ha ett annat mål här i livet. Att vara snäll. Jag ska bli den där snäll tjejen som alla tycker om. Som är lite småtjock för hon äter bullar hela tiden. Jag ska vara oförarglig och ha flätor i mitt hår. Jag ska vara hjälpsam åt alla som är yngre och inte riktigt förstår det hårda brutala världen.

Det är inne att vara snäll. Följ trenden du ockå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0