en liten kyckling

image53

Jag håller på och väljer ut bilder som jag ska framkalla. Jag blev inspirerad av Jody som hade satt igång ett projet med att framkalla bilder och sätta i album. Själv har jag lite mer storslagna planer än så. Jag tänker kollage över hela väggen. Eller kanske inte. Men någon nytta ska det bli av bilderna. No more bilder på datorn som inte gör någon nytta. Jag hatar den digitalierade världen.
Förövrigt köpte jag jättefina trosor igår. Ett par var rosa vit randiga med ljust gul spets och de andra var ljusgula med rosa hjärtan och rosa spets. Försök visualiera er detta nu.......... Nice, huh?
Annars har jag mest legat i min säng och dagdrömt. Att dagdrömma är bland det bästa som finns. Allt kan liksom hända... Och sånt är spännande.

Kommentarer
Postat av: venny

Den är det ju jag som har gjort! Mina paintskilllzzz är ju fan-tastiska!

2008-03-25 @ 19:46:10
URL: http://eckendenker.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0