how the fuck am i supposed to survive??

image32
Det är sjukt vad snabbt man glömmer saker egentligen. Jag har just spenderat en halvtimme på att läsa igenom "Das Tyskland bibel" och analysera resan. För er som inte är så insatta så är "das tyskland biblel" min o Vendelas bibel vi hade där nere. Vi skrev ner ALLT. Med exakt klockslag osv.
Jag kommer knappt ihåg att jag gjorde sönder en kastrull när jag skulle laga chokladpudding till Philipp och Christopher. Hehehe. Och att kaptenen var full och kallade vågorna för "the little white fluffy things".
Men en sak jag aldrig glömmer är när Pete sa "how the fuck am i supposed to survive???!!!?!" Guess you had to be there.

Det finns EN bild på mig och Pete. Varför måste jag göra så fula miner när jag är full. Helvete..




JAC EY HÖG, DY EY HÖG, ALL EY HÖG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0