Mall the ball & Fill the chill

image42image43image44
image45

image50

You don't realise how much I need you.
Love you all the time and never leave you.
Please come on back to me.
I'm lonely as can be. I need you.

F.Whal do you remember? Se vilken snygg vän jag har. Filip Gonsalez . Fast nuförtiden ses vi inte så ofta. Väldigt dumt tycker jag. Han bloggar här.
En gång när vi gick i åttan (tror jag) var vi på liseberg och såg eskobar. Då skulle vi ta massa kort och låtsas att vi var ihop, kommer du ihåg det Filip?
Jag och Filip gick i samma klass i nian och vi var de enda vettiga. Vi hade mycket roligt ihop. Vi tyckte om att reta de små sexorna som lill-Alma och Annika. Det var tider det.

Kommentarer
Postat av: Filip

Vad gullig du är! jag blir typ helt gråtfärdig. det var verkligen tider det and I remember it all, mall the ball!!
vi får ses någon dag och vara lite nostalgiska och skapa nya minnen! jag har försökt ringa dig några gånger men du svara aldrig.

2008-03-21 @ 14:20:14
URL: http://rat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0