man ska va som alla andra.

För att fira att jag fryser så svarar jag på några jätte roliga och knasiga modebloggs frågor., Tjoho

Humör just nu: Arg. Alltid arg.
Favoritgodis: fruset vatten. Dvs IS..
Är det nåt du absolut inte äter: nyttig mat
Musik just nu: gitarr cover på sweetest girl som Duffne skickade till mig

Favorit-hangout: Hahaha. LOL. Vem fan kommer på dessa frågor??! HUMLAN såklart.
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: sent 60-tal tidigt 70-tal. Jag skulle varit smal groupie.
Bästa film: Garden Stade, Big Fish, Almost Famous, Walk the line, Lawn Dogs. Samma som alla andra typ.
Kommer du ihåg din första kärlek: Oh yees. Han hette Per och var 3 år äldre. Vi träffades i österrike och hade en liten romans. Jag smög ut ur vårt hotellrum för att träffa honom. Vi hade vattenkrig i poolen (hur man nu har det..) Han kom ifrån Varberg.
Är du fortfarande kär i honom: Nej - han ersattes 6 månader senare av en viss Karl.
Tror du på mirakel: nej.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: nej.
Ser du dig själv som tolerant mot andra: nej.
Har du en besatthet? HAHA ja. Jag blir jätte lätt kär i saker/folk och då blir jag lite besatt o sånt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0