misär

Usch. Jag är trött. Jag sov ingenting inatt eftersom jag mådde illa. Illamåendet höll i sig under dagen, och är stabilt ännu. Äckligt. Jag hatar att spy. Det är bland det värsta jag vet.
Dagen har varit chill. Fast jag o Venny höll på att få slaget när hon inbilade sig att Cp hade friat till L. Sick. Sick Sick. Men det hade han inte. Än..

Förövrigt såg jag Karl idag. Sanslöst snygg. Orka att jag har varit kär i honom i snart 6 år. Galet. Jag är sämst på att komma över saker. Och har alldeles för lätt att förälska mig.. Måste jobba på det.. Eller nåt.

Nu ska jag lägga mig i min säng under 2 täcken och lyssna på Håkan Hellström och Babyshambles!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0