26

Lördagkväll sitter ensam på en öde perrong
Nynnar samma sång
Minus sju
Röker fyra cigaretter i rad inget gör mig glad


Det nynnade jag på medan jag väntade på bussen i 50 minuter i extrem kyla. Men jag hade benvärmare så det var gött.
En sum up av helgen maybe?

Fredag: Jag var på afterwork på queen och drack öl. Åkte hem till Emma o drack gin. Åkte till underjorden. Där var det indie. Jag skrattade, jag spydde (typ), jag skämde bort mig, jag grät, jag var glad. Jag och Jody åkte hem ihop och mötte våran söta lillebror på vägen. Lyckan var total. Sedan fyllekäkade jag med min mamma.

Lördag: Försökte leta kläder till maskeraden. Asjobbigt. Jag lackade. Åt rollo och drack fanta och åkte buss hem. Åt pizza och började min fär hem till Jenny. En och en halv timma senare var jag framme. Jag tuperade mitt hår. Drack hallonvidka. Promenerade mot maskeraden. Åkte hem. Gick o la mig.

Söndagen planer:  

  • städa mitt rum
  • lyssna på veronica maggio
  • borsta tänderna
  • promenera vid gunnebo slott
  • dricka espresso
  • inte röka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0